Mondes contraires
The theatre company “mondes contraires”, which means “opposite worlds”, intends on exploring cultural differences through the medium of theatrical expression. Their dream is to produce a play together with Mongolian actors. As things develop, the good intentions of the small troupe start turning sour, confronted by the social, cultural and economic realities of a country in full decline.