Muskox
In the frozen heart of the Arctic, the film follows ancient musk oxen through the brutal rhythm of the seasons, revealing a powerful story of survival, resilience, and the unseen forces shaping life at the top of the world. Narrated by Daisy Head, with a score by Christian Heschl, the film blends breathtaking imagery with emotional depth.