Nachtflattern
A couple have been living together in a long relationship. They have everything: a high standard of living, love and security, but everything has become mundane. One evening, the sex was bad, the conversation dull and emotions too sensitive for any sort of provocation. Until he lay down – in the bath, feeling dizzy. A moment of fear – a sleepless night and the realisation that what was mundane can be seen in a new light.