Neumatt – Staffel 2
Michi has chosen Neumatt, a relationship with his childhood love Döme and an unglamorous life as a farmer. The other farmers in the village are against the Neumatt and hey hold Michi responsible for their financial misery. To win over the farmers, Michi tries to land a deal between the local dairy and a major distributor - from which the Neumatt also benefit. To achieve his goal, Michi returns to his old job as a consultant: a choice that leads him towards a moral dilemma between his new employer and his siblings.