Neumatt – Staffel 3
The Wyss family once again faces the challenges of modern farming, which threaten their business. Sarah tries to find a niche for the farm. Her brother Michi founds a start-up. He discovers who his real father is - a major investor. He emulates him until he almost loses his siblings as a result. Lorenz fights for his family, while Katharina finally comes to terms with her husband's suicide.