Neutral Territory
Trying desperately to forget his roots, Henry is drawn back into the fray with his father when finances get the better of him. Returning with him to sell the family farm, his fiance soon discovers disturbing secrets about his past. A childhood sweetheart, a stubborn father thick with Swiss traditions, and a desperate lawyer who'll do anything for money force Henry to decide between protecting his father or turning his back on him.