Nie wieder – bis zum nächsten Mal
The story oft two joung lovers who can’t find one another. Although they try, they remain distant. The one thing they have in common, their inhability to make a go o fit, does not bind them. They are already prisoners of a fixed idea. First dubts, anger, emptiness; then the rejection, the leaving, staying away, subside and propel in the vortex of finality, – to death.