Nom de Dieu!
Too lazy to create the Universe on his own, God gathers his Archangels in his workshop for a brainstorming session. He shows them the equation of Everything, then they discuss the cosmos, the cycle of life, weed, celebrity, religion, poetry, chickens and night vision with a zoom function.