Noyeux Joël
On Christmas Eve, a troupe re-enacts the classic French play Santa Claus is a Stinker. On stage and backstage, the actors reveal their wounds and memories, mixing satire and confidences. Moving back and forth between fiction and reality, the play denounces the hypocrisy of the festive season, and questions the meaning of solidarity, family and theater itself.