O Signore Stracciarolo
Out of sight, out of mind. In San Basilio you find all kinds of outcasts. Despite living in a neighbourhood plagued with drugs and violence, where nobody trusts each other, Gianfranco and Giò, a Sinti gypsy couple, let us in to their caravan and their hidden lives. We share with them the boredom of daily routine, their religious devotion, some tender moments: the lives of this couple thrive in the face of this hostile environment.