O Suizo
When a narco-sub carrying a corpse washes ashore on Galicia’s Costa da Morte, Swiss federal officer Xosé Reis returns to his hometown after 40 years. With Madrid investigator Laura García, he follows a trail linking Galicia and Switzerland – and uncovers a web of silence, loyalty and fear that pulls him deep into his own family’s past.