On Dreams, the Surreal and the Liberation of Syria (and Homs)
Using surreal yet realistic images, the director films her hometown of Homs after the long-awaited fall of the Assad regime. Time stands still, everything looks new. The future is open to dreams and hopes, but also to uncertainties.