Once Around The World
Two men, one car, fifity countries and over 150,000 kilometres travelled in almost four years. These figures sum up the trip around the world taken by Samuel Weishaupt and Philippe Büchel. However, it is hard to grasp everything that the two Appenzell natives experienced along the way. After completing their apprenticeships, the two childhood friends decided to travel around the world together – from Appenzell across all continents and back again.