Pan sin mermelada
Returning from school Virginia (11) discovers the sudden death of her grandmother and decides to conceal the passing from her younger sister Alicia (6). Suspicious of her sister’s absence Alicia tries to discover the truth, but Virginia isn’t ready to reveal the secret yet.