Panamericana
The adventure begins in Laredo, Mexico, and documents a journey through Central and South America as far as Buenos Aires. The documentary film tells of life along the Pan-American Highway and what this entails. It illustrates unique scenic attractions, the contrast between wealth and poverty, the importance of money and the bustling life along the longest road network in the world.