Paradies
Third part of the Lamaland trilogy. The deceased Schweikhart brothers, the last two survivors of the Aryan colony founded by Friedrich Nietzsche's sister in the Paraguayan jungle, emerge from an underworld of darkness and smoke into a luminous and evanescent Paradise. There, turned into a pair of clumsy demiurges, they recreate on a miniature stage the previous episodes of the Lamaland saga. But even on a stage – and in a Paradise too – things can turn terribly wrong.