Pedro – Ein Leben in den Bergen
Pedro Casanellas is a passionate mountain guide, climber and ski instructor. He has lived in Switzerland since he was fifteen years old. He has found his calling and his home in the midst of the imposing Alps. In a simple rustico in Ticino, without comforts, but with infinite closeness to nature. A quiet film about freedom, closeness to nature and conscious living away from modernity. Pedro wants to follow this path until his last day and takes us on a journey to himself and the mountains that shaped him.