Peor que ayer, mejor que mañana
The crisis is here. It seems to reinvent itself daily: bursting real estate bubbles, bankruptcy, unemployment, loss of rights. Personal accounts of people from different parts of Spain create a dialogue about the crisis: Peor que ayer, mejor que mañana. Worse than yesterday, better than tomorrow.