Peripherie
August 1, in Zurich. Vinc and his accomplices plan an attack on a commercial street, to make a statement against capitalism in Switzerland. Meanwhile the peace and quiet of the gamekeeper, Edi, gets disturbed, because a financial emergency puts his morals into question. Sonam starts her first day at work as a Police officer. There she gets to know the shady side of the job. Full of hope, Sonja, a young Ukrainian woman, arrives in Zurich to surprise the love of her life. Javier doesn’t feel at home in Switzerland anymore and decides to return to Chile. He takes his daughter with him, but without her mother knowing.