Placée
Series inspired by real events. Struggling with post-partum depression, Tania decides to reconnect with her mother Christine, a former foster child with a painful past. Together, they delve into social services archives and discover that Rose, Christine's mother, died under suspicious circumstances. What was supposed to be a quest for identity turns into a perilous investigation. Who was Rose really? Why was her death covered up?