Pollen
This ecological fable poetically explores the relationships and interactions between humans and other species, in this case mainly trees and bees. Imbalance, fractures, then unsettling tranquility: a symbiotic association between humans and nature becomes hope. In a climate of serious ecological turmoil, this uncompromising narrative attempts to breathe new life into a story that unfolds like a cycle.