[Posthuman Wombs]
A virtual essay, a tender trip into the belly of the pregnant Posthuman. Here, gender is not binary and nature and technology are not in opposition to one another. Its pregnancy, rather, is technology. Its body is fiction and reality. An autotheoretical exploration of non-normative pregnancies and the desire to find a community. It is a speculation with a future in which all bodies can be pregnant.