Pour toujours
Olfa, a young Tunisian psychology researcher in Paris, is developing a neuroscience technology that aims to transform the personalities of former terrorists and put an end to terrorist attacks. Marwen, detained in Tunisia, will be the subject of her research through a series of secret operations, with the aim of revealing his humanity.