Pretty Colors
Los Angeles: a poignant look into the lives of two american ravers. Escaping their dysfunctional families and their boredom in suburbia, Sara and Stacy find shelter in the underground rave scene. A world of techno music, Japanese animation, synthetic drugs, overdoses and drug dealing is where we experience an intimate account of their friendship, loneliness, depression, thoughts of suicide and even euphoria.