Puzzled - Paths are made by walking
Even when two hearts experience the same thing, they beat in their own unique way. A story about the realistic present and the idealized past. As a couple puts together a puzzle, their different emotional perceptions and memories come to light. An intimate drama unfolds about love, acceptance, and the question of whether the individual pieces of the relationship will ever come together to form a complete picture.