Quelle vie!
Remy is moving into an apartment, in an old house. The problem is he can’t hear the main bell because he lives on the third floor. So he goes to the home owner, Henry, to ask if he can do anything. Henry categorically refuses to do something. Amélie, Remy’s girlfriend, puts pressure on Remy to have a second key.