Quiet Land
Connor, a seventy-year-old experienced photographer for the Montana Highway Patrol, stumbles across two fatal accidents that seem unexplainable to him. However, there was no evidence of foul play and the accidents were cleared up. Worried that Maggy, a woman in her sixties who owned land in the same area, might also die, the photographer wants to continue his investigations. But after the health check he had been avoiding for months, Connor has to leave the police. Has he uncovered criminal activity in Quiet Land that is beyond him, or is he gradually losing his mind?