Reise ans Ende der Nacht
In an unnamed city, we follow the traces of a wide variety of people through an imaginary night. Darkness blurs the clear logic of the day, and even time loses its sharp contours. This narrative is a melancholic and sometimes ecstatic meditation on modern life between reason and unreason, control and escape, longing and disappointment.