Résistance
Beyond its majestic appearance, sporadic elements reveal the glacier’s fragility. Objects regurgitated through the melt witness the presence of mankind. Sounds of collapsing ice blocks continuously reveal the symptoms of an evident decrease. And yet in tension this magnificent and frightening body of ice and stones stands, impressive, resisting.