Rêya Pisîkê
Elsen and Mahmoud, an Iranian-Syrian refugee couple, dream of a place where they can live with their traveling cat, Fifi. In Zurich, they find themselves in a shelter where pets are not allowed, forcing them to hide Fifi or leave her outside.