Romans d'ados – 2 – La crise
At the age of 14 Virginie, Xavier, Jordann, Rachel, Thys, Mélanie and Aurélie look completely different. The boys’ voices are changing, and the girls have become young women. Now they have different worries: they are concerned about going out and flirting and would like to know what it’s like to be drunk and to take drugs. Their main goal is, however, to distance themselves from their parents. Essentially, they are facing a crisis and their families are the victims of their revolts. And all this at a time when they are facing important decisions about their future careers.