Romans d'ados – 4 – Adultes mais pas trop
They will soon be 18, with the legal age just around the corner. They, who once could hardly wait to become adults, are suddenly no longer certain that they actually want to cross this threshold. Truth be told, they would love to remain a child and are mourning the carefree days of childhood. Do they really have to become like their parents? And even though they are actually grown children, they have already lost their dreams and taken their first painful steps into the adult world. This is also a time for taking stock: What have these seven years in shooting this film brought them? What do they think about their earlier comments as children?