Say God Bye
The story of a teenager's transformation into a filmmaker under the spell of the cineaste who has lived and worked on Lake Geneva since 1975: Jean-Luc Godard. It is also a story about the universal theme of love. It is the story of a man who finally summons the courage to seek out his beloved, to tell him face to face about his lifelong love and to say, “Thank you, JLG”.