seen voices
South African photographer Lindeka Qampi uses her camera to capture everyday life in Cape Town’s townships – raw, poetic, and honest. In close collaboration with young students, she passes on the power of visual storytelling and advocates for self-representation. This short documentary shows how education, inspiration, and mutual support can spark a new generation of storytellers reclaiming the narrative of their own reality.