Seitentriebe – Staffel 2
Three couples in crisis: Elena kicks out her unfaithful lover Robert. Monika tries to find her life back after a hospital stay - in a way that doesn't suit her husband Heinz at all. And Nele and Gianni are on the verge of a final separation. Is their marriage really beyond repair?