–sensemaking+
Overwhelmed by the bombardment of voices and opinions from their surroundings, Person C attempts to bring some order into their mental chaos. But it seems, humanity truly has lost faith, Germans really can’t be funny and anyway, it’s all gotten too complicated, too loud and just too much!