Sereti – A Search For Love (working title)
In the patriarchal Maasai society in Kenya, a young woman, driven by her battle against female genital mutilation, questions the deeper meaning of love. By repairing her body through the decision to reconstruct her clitoris, Sereti reclaims her right to love and desire for sex.