Serra
In a remote village of Kosovo, a 14-member family’s daily routine is disrupted by devastating news from abroad. The patriarch of the family, Driton, has had a terrible accident. The film follows Drita, Driton’s wife, and their teenage daughter Elona, as they navigate the challenges of family dynamics and the weight of an uncertain future.