Sexperiment
You do know: you're going to spend an evening with strangers. Your topic is sex and you get guidance, how to come closer to one another. You do know: everything is caught on camera. You do know: everyone in the room has applied for this experiment. And brings his or her own expectations, fears and ideas. You ask yourself: what will happen?