Somewhere on Earth
Anna and her baby live in an old house, somewhere on Earth. All around her, an unreal, timeless silence reigns. In this anguished solitude, she relives the fragments of a day that began like any other: the arguments with her sister, a job interview gone wrong, the baby's uninterrupted crying. From the reflection in the mirror, the vision of an insane gesture dawns. Everything falls apart… but a familiar faint sound saves her from the abyss.