Stars
Students of a singing, dance and music academy are subjected to strict rules and tough challenges in a climate of strong rivalry, while pursuing the dream of becoming show business stars. Lisa and Damiano's clandestine relationship risks costing them the chance to participate in the final contest and they have to decide whether to sacrifice love to achieve success.