Tatort – Seilschaft
After a charity event at a posh hotel on Lake Zurich, the host of the evening is found murdered in his suite. Only a few days later, a top entrepreneur - tied to his rowboat on the bottom of Lake Zurich - is recovered dead. Both bodies have distinctive features that point to a Ndragetha crime and put the Zurich police on high alert.