Tatti, paese di sognatori
An abandoned Italian village experiences a silent rebirth as filmmaker Ruedi Gerber befriends the last farmers, Marco and Massimo. Together with newcomers, they restore the village and create a renewed sense of life. In a moment of personal crisis, Marco must reshape his future while staying true to his roots. A film about rural structural change, personal transformation and the power of community.