Te Berberi
Daut invests all his savings to open a hairdressing salon and hires his ex-wife Melanie as the manager. He hopes to establish a connection with her and his son Xoni in order to reunite the family. But Daut's stubborn nature and the counterproductive help of his friend Rocki turn the mission into permanent chaos.