Terradentro
The search for a place to lay down roots: The Abruzzi (Italy), place of origin, destroyed by a violent earthquake which cancelled memories and erased an identity that now seems little more than an illusion; or Switzerland, shaken as well, but with a programmed destruction-reconstruction that also cancels traces of the past and seemingly painless in the apparent indifference of the populace. A sentimental journey through images, in search of a home that perhaps can exist only in the soul.