The Colour Of Your Socks
The film accompanies the Swiss artist Pipilotti Rist around the world, shows her at work in her studio in Zurich as well as at the Museum of Modern Art in New York. Since she won the Duemila Prize at the Biennale di Venezia in 1997, Pipilotti Rist is an internationally recognized and renowned artist. For the first time, she lets a documentary filmmaker into her world, providing insight into her creative process, the development of projects and the collaboration with her team.