The Fassbinds
In alpine Switzerland of the 1920s, kleptomaniac bon vivant Junior Fassbind runs his Grand Hotel and distillery, facing wars, economic crisis and the rise of fascism. His solution? Hosting a maharaja (plus entourage) during a pandemic. Add his sister’s love story, a Capricorn hunt, and Hermann Hesse writing Siddharta – and you get a true tale wilder than its altitude. Cheers!