The Oligarch and the Art Dealer
Yves Bouvier brokers masterpieces, from da Vinci to Rothko, into the private collection of Dmitry Rybolovlev until Bouvier is accused of a billion-dollar betrayal. Rising ambitions, frayed relationships, and bruised egos fuel a decade-long all-out war between the Swiss art dealer and the elusive Russian oligarch.