The Prison And The Priest
His workplaces are the musty jails in the densely populated metropolis of Nairobi, and his clients are people that have literally “fallen among thieves”: murderers, crooks and rapists. Protected by God, he not only administers consolation and hope, but also provides for legal aid and better medical care.