The Wellington
Hardly any guests end up in the old Wellington Hotel anymore. The staff has shrunk to four members and they all do whatever they feel like. Only Giuseppe, the bellboy, realizes that things can no longer go on like that. When a famous American starlet books a room in the hotel, things get frantic. Giuseppe senses his chance to save the hotel.